איך מביאים לקוחות חדשים?

כאם ל-3 ילדים שמפיגים את שגרת החופש הגדול בתחרות כמה מהר אפשר לחסל את תכולת המקרר
אני נאלצת יותר מפעם בשבוע להיות בסופר.
השבוע מצאתי "מוצר חדש" האומנם חדש? אבל ממש לא, אני מדברת על המילקי-שייק של חברת שטראוס.
היכולת שלהם לייצר למוצר בסיסי שוקולד + קצפת
אינסוף גילגולים פשוט מעורר השראה ובמקרה שלי לתת את טכניקת הגדלת המכירות.

תחשבו על זה, מה הם בעצם עשו,
פעם אחת הם מוסיפים שוקולדים מגולגלים למילוי, פעם אחרת משאירים רק קצפת
וככה הם בכל פעם ממחזרים את המוצר בתחפושות שונות ובדרך קוטפים לקוחות חדשים.
בדיוק כמו שהיום התפתתי "לבדוק" את "מילקי-שייק" שבדרך כלל אני לא חובבת מילקי, מודה התפתתי.

בפועל הם פועלים לפי נוסחת ANSOFF שאומרת שכדי להגדיל את המכירות צריך:

1. לפנות עם אותו מוצר לאותו שוק

המילקי הבסיסי שעושים לו מידי פעם מבצעים, נשארים עם אותו מוצר ולאותו קהל יעד שאוהב מילקי.

2. מוצר קיים – שוק חדש

לדוגמא מילוי שייק שפונה גם לקהל שאוהב לערבב את הקצפת עם השוקולד ולשתות אותו.

3. מוצר חדש – שוק קיים

מילוי בתוספות שונות, קהל יעד שאוהב את המילקי הבסיסי ומוכן להתנסות בתוספות ( ובדרך גם החברה נהנית מתוספת הכנסה  :-) )

4. מוצר חדש – שוק חדש

מוצר חדש – הקצפת של מילקי, שוק חדש שאוהב רק קצפת ומוצר שלא היה לפני כן.

 

כדי שאוכל לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים עם אותו מוצר בצורה הטובה ביותר כתבו לי מה אתם מוכרים ולמי

מבטיחה לענות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *