קטגוריה:אסטרטגיות שווקיות למציאת לקוחות

איך לגרום ללקוח מרוצה להמליץ עליך בצורה נכונה

במערכת היחסים שלנו עם הלקוחות יש "הסכם" בלתי כתוב אנחנו נשקיע את מיטב הידע שלנו, נפנק ואפילו ניתן אקסטרה, בתמורה נרצה שכשהוא יצא מרוצה ואפילו מרוצה מאוד… הוא ימליץ עלינו, כל בעל עסק מבין ויודע שהמלצה של לקוח שווה יותר מכל אמירה והבטחה פרסומית,הן יוצרות... להמשך קריאה

טכניקה שתגרום לאחרים לשווק אתכם

איך יכול להיות שאדם שאני בכלל לא מכירה גרם לי לשווק אותו במהלך כנס שבו השתתפו מאות עסקים ויותר מכך לתרום לו את הבית שלי, יותר נכון את החצר על מנת שהוא יבוא ויתקן אופניים . אני רוצה להדגיש, אני לא מקבלת ממנו עמלות אני... להמשך קריאה

איך לבנות מבצע חכם

שמת לב שבמהלך החגים בכל מקום שאנחנו מסתכלים אנחנו "נתקלים" במבצע? האם כל עסק יכול לעשות מבצע? ברור שכן, רק עדיף לעשות זאת בצורה חכמה. לפניך 3 נקודות עיקריות שיעזרו לך לבנות מבצעים חכמים: 1. מציאת סיבה למבצע  הדבר הראשון לפני שיוצאים במבצע זה להחליט למה יוצאים למבצע... להמשך קריאה

אסטרטגיית השיווק- ללמוד מכדורגל שיווק!

שבריר של שנייה הפריד בין ניצחון גדול להפסד צורב, המתח הורגש באוויר ופתאום נשמעו זעקות של ייאוש ושמחה בו זמנית באוויר, כן נכנס גול לשער!!! כשמסתכלים על שחקן כדורגל המבצע מהלך שמסתיים בכך שהכדור מחליק לתור הרשת והשדר צועק ג ו ל, לפעמים זה נראה... להמשך קריאה

איך לגרום ללקוחות להגיע אליכם בקלות ובמהירות!

מה קונים כאשר רוכשים מחשב נייד? את היכולת לקחת את מאגר החומרה ולעבוד או לגלוש באינטרנט בכל מקום מבלי להיות כבול במקום מסוים. האם אתם יודעים מה אתם בכלל מוכרים? אני שואלת ברצינות! בנאלית, אבל רוב בעלי העסקים בכלל לא יודעים מה הם מוכרים. פגשתי... להמשך קריאה

איך לגרום לגוגל להביא לך לקוחות לעסק

לרוב אנו משקיעים כסף, זמן, שעות, אנרגיה וגם תסכול לקדם את הפרסום ברשת. ושוכחים דברים חינמיים, קלים וממוקדים שיכולים לעזור לנו להשיג יותר לקוחות. לדוגמא: למפות את העסק שלנו בגוגל . רוב בעלי העסקים לא מעלים מפה כתובת פיזית של העסק ברשתות. העלאת מפה פיזית... להמשך קריאה

איך מביאים לקוחות חדשים?

כאם ל-3 ילדים שמפיגים את שגרת החופש הגדול בתחרות כמה מהר אפשר לחסל את תכולת המקרר אני נאלצת יותר מפעם בשבוע להיות בסופר. השבוע מצאתי "מוצר חדש" האומנם חדש? אבל ממש לא, אני מדברת על המילקי-שייק של חברת שטראוס. היכולת שלהם לייצר למוצר בסיסי שוקולד... להמשך קריאה

איך להפוך מפגש עם זרים לעשיית עסקים

מכירים את התופעה שאתם מגיעים לאירוע מסויים ואתם בקושי מכירים אנשים? ככה קרה לי בשבוע שעבר, הגעתי למפגש של בעלי עסקים בתל-אביב, את רובם לא הכרתי ובאופן ממש לא מפתיע גם הם לא הכירו אותי (: הפעם נסעתי עם חברה שגם היא עצמאית, קצת ביישנית... להמשך קריאה

3 פעולות שיש לבצע כשנפגשים עם זרים

גם לכם השבוע טס במהירות? אנחנו לא מתחילים אותו וכבר הוא מסתיים. ככה קורה לרובנו ולכן הפעולה הראשונה שיש לבצע כשאנחנו חוזרים מאירועים שבהן אנחנו מכירים אנשים חדשים זה לשלוח מייל לאלו שבחרנו להתמקד בהכרות שלנו איתם באירוע. במרוץ החיים שלנו אנחנו פוגשים המון אנשים, גם אם הצלחנו... להמשך קריאה

למרות שהשיטה ישנה היא מובילה לתוצאה רצויה – יותר לקוחות לעסק שלך. שלא נשתמש?

הפנטזיה שלנו,שמספיק שנשקיע במוצר או בשירות מעולים, כדי שהלקוחות שלנו ירוצו ויספרו עלינו, כך ללא מאמץ הפרסום החיובי עלינו יופץ ועשרות לקוחות יבוא אלינו… במציאות זה ממש לא כך!!! אם נסתכל ברשת, נמצא אלפי מודעות המייצגות כמעט כל עסק ומקצוע. אם אנו מציעים מוצרים או... להמשך קריאה

לבחור בעצמאות

פעם בחודש או פעם בחודשים תלוי בסוג העסק אני שומעת "קיטורים" של בעלי עסקים על היות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי השותפים האישים שלהם ולא, הם לא רצו אותם כשותפים… (בינינו, הם גם לא הבחירה האישית שלי..) הקיטורים על השותפים מגיעים לדיצבלים גבוהים בעיקר ביום... להמשך קריאה